משלוח חינם

ברכישה מעל ₪300

02-6746060

שירות לקוחת 09:00-19:00

עשרת ימי תודה זהו פרוייקט של 10 ימים מיום השואה ועד יום העצמאות, בהם אנחנו מכיר…

– נישה מתנות ישראליות

עשרת ימי תודה זהו פרוייקט של 10 ימים מיום השואה ועד יום העצמאות, בהם אנחנו מכירים תודה על המציאות המופלאה בה זכינו. גם השנה נישה מצטרפת לפרוייקט המקסים הזה ומבקשת להודות. התודה הראשונה שלנו היא לקבוצת קפה אירופה. מעט אחרי חנוכה ביקרנו בבית הנשיא עם הקבוצה המרגשת והמקסימה הזו. מקבץ של אנשי מופת. ניצולי שואה.
מצרפת צילום מההתרגשות של לפני…מצולם דרך הידיים הרועדות שלי…מחילה על האיכות. אבל אנשים גדולים מהחיים לא חייבים צילום איכותי בשביל שיעברו אלינו דרך המסך-ישר ללב. מצורף שוב הטקסט אותו הקראנו בביקור.
ולכם חברי קפה אירופה- חיבוק ענק! אוהבים אתכם! תודה תודה תודה!

"ברוך אתה ה אלוהינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה"
כבוד נשיא המדינה ורעייתו- מר ראובן והגב' נחמה ריבלין, חברינו היקרים-קבוצת ניצולי שואה רחביה,
איזו התרגשות…אני כ"כ שמחה שבחרתם בי לייצג את הקהילה במפגש המיוחד והמרומם הזה.
אני יודעת שכל אחד ואחת מן החברים פה, נושא אתו סיפור חיים מרתק ומופלא, מלא סבל וכאב, מעל לכל דמיון. יחד עם זה, באורח נס, כל אחד ואחת מכם נושא אתו גם לפיד של תקוה ודגל של ניצחון!
כשאנחנו יושבים פה, בבית הנשיא, המכובד והנעים, ואני מסתכלת עליכם, אני לא מסוגלת לדמיין איפה הייתם לפני שבעים ומשהו שנה: לוחמים רכים, ילדים בני חמש ושש ושבע, מול גייס שטוף רוע ואכזריות. נלחמתם בגוף צנום, מורעב וחולה, בעיניים גדולות ומפוחדות… יתומים, בודדים בעולם, וניצחתם!
בכוחות על אנושיים נאחזתם בחיים, ובנסי ניסים, בסופו של מסע ארוך וקשה, הגעתם ארצה.
התמודדתם עם חבלי קליטה, במדינה צעירה שלא ממש הבינה (ואולי לא רצתה להבין), מה עבר עליכם. בלי תמיכה ובלי הנחות, אספתם את הכוחות, הקמתם משפחות מפוארות ובניתם את הבית הפרטי והלאומי.
איך אפשר היה להעלות על הדעת שהילדים התלושים והשורדים בקושי, מהימים ההם, יזכו לבקר במשכן נשיא המדינה, בירושלים, בזמן הזה..? כמה מופלא, לראות אתכם, אתם שהייתם "שם", עומדים אתנו כאן, זקופי קומה, שמחים וגאים.
בשם הקהילה, אני רוצה להודות לנשיא שלנו, לאשתו ולכל הצוות. אתם מייצגים את חזון חברת המופת של ישראל. דלת ביתכם נפתחת גם בפני מנהיגים מכובדים מכל העולם וגם בפני אזרחי המדינה שראויים לכל הכבוד.
בשם כל המתנדבים, אלו שנפגשים אתכם במהלך השנה, ומצטרפים לקבוצה שלכם בפעילויות מגוונות, אני רוצה להודות לכם, חברי קבוצת "קפה אירופה", ולומר לכם:
אתם מאירים לנו את הדרך! אתם מופת של התמודדות וגבורה!
אתם הופכים את החברה שלנו לטובה יותר, ומחייבים אותנו להיות ראויים לכם!
נשתדל לבנות יחד, קהילה פחות אנוכית ויותר אנושית. קהילה שיש בה כבוד, רגישות, צניעות וטוב לב, ובע"ה נזכה גם לרגעי החסד בהם הלב מתרחב על כל מה שהתברכנו בו, על הניסים ועל הנפלאות.
**
אהבתם? נשמח שתשתפו!

#עשרת_ימי_תודה




Source

אתר נישה מתנות ישראליות משתמש בקבצי עוגיות כדי להבטיח את חווית הגלישה הטובה ביותר באתר.

×
דילוג לתוכן