משלוח חינם

ברכישה מעל ₪300

02-6746060

שירות לקוחת 09:00-19:00

איזה כיף לנו שזאת סביבת העבודה שלנו. מוקפים באנשים נפלאים! ביום שישי האחרון קי…

– נישה מתנות ישראליות

איזה כיף לנו שזאת סביבת העבודה שלנו. מוקפים באנשים נפלאים!
ביום שישי האחרון קיבלנו טלפון מלקוחה ברבע לשבע בבוקר: 'תפתחו טלביזיה. הילה לובשת את החולצה שלכם! ' אברי גלעד ו הילה קורח מהתוכנית העולם הבוקר, פירגנו לנו על המותג החדש- ola. משמח ומרגש עוד יותר שהם פירגנו לילדים ולצוות המסור מבית ספר מגשימים (לילדים אוטסטים) שעובדים איתנו על ההפקה הזו.
זה המשיך בצהרי יום שישי.
ארזנו משלוחים של פחיות עציצים שעיצבנו לקראת סופשנה. את המוצר יצרו עבורנו במפעל השיקומי של עמותת גוונים. מפעל מדהים של אנשים מאותגרים שמתפרנסים בכבוד ובעבודה קשה. על העציצים כתבנו 'תודה שעזרת לי לצמוח' . זה כמובן היה מיועד למורים אבל הרגשנו שיש לנו כל כך הרבה אנשים סביבנו שעוזרים לנו לצמוח.
ולקינוח הבוקר! השתתפנו בפרויקט מקסים בניצוחה של האחת והיחידהMichal Fundaminsky עם קבוצת 'קפה אירופה' -שכבר סיפרנו לכם עליהם. קבוצת חברים, ניצולי שואה עם כוחות חיים -שכל מפגש שלנו איתם מטעין אותנו באנרגיות מטורפות. זכינו לתת להם מהבגדים שלנו: ola, בבוקר של פינוקים, תסרוקות, איפור, מוסיקה טובה וצילומי סטודיו . בארוע הבוקר, היתה עמדת שוק תן וקח. תן טיפ לחיים וקח ממתלה הבגדים. רשמנו לפנינו את כל הטיפים שקיבלנו תמורת החולצות של ola. בסופו של דבר לא בכל יום אנחנו פוגשים באנשים בני תשעים ומעלה. אצילי נפש ומאירי פנים שמוכנים לחלק לנו תובנות על החיים.
ברוח הדברים האלה, קחו לכם כמה מהטיפים המעולים שקיבלנו:
לראות את האחר, לעשות טוב ולספר דברים טובים. אהובים אתם! תודה שאתם עוזרים לנו לצמוח. כולכם מאפשרים לנו להיות טובים יותר. הילדים, המפעל, הקהילה, שותפים לדרך והלקוחות היקרים. אנחנו לוקחות את הטיפים שקיבלנו בשתי ידיים. בזכותכם ובעזרתכם-משתדלות לעשות טוב ולספר טוב. תודה על כל הטוב!

(בתמונות-הילה לובשת חולצת ola, פחית העציצים בשיתוף עמותת גוונים, גברת נכבדת מקבוצת קפה אירופה שנתנה לי טיפ נהדר וקופסת מתוקים עם ברכה מכל הלב: תודה על כל הטוב;)

אהבתם? מוזמנים לשתף;)







Source

אתר נישה מתנות ישראליות משתמש בקבצי עוגיות כדי להבטיח את חווית הגלישה הטובה ביותר באתר.

×
דילוג לתוכן