משלוח חינם

ברכישה מעל ₪300

02-6746060

שירות לקוחת 09:00-19:00

יהי רצון מלפניך ה' אלוהינו ואלהי אבותינו ואמותנו שתצעידם אל תוך בית הספר לש…

– נישה מתנות ישראליות

יהי רצון מלפניך ה' אלוהינו ואלהי אבותינו ואמותנו שתצעידם אל תוך בית הספר לשלום, ותדריכם בתוך כתליו לשלום, ותגיעם אל סוף שנת הלימודים הקרבה לחיים, לשמחה ולשלום.
תן בלב בנינו ובנותינו להבין, להשכיל, לשמוע, ללמוד, וללמד את כל דברי תלמוד תורתך באהבה, ואת כל העושר הרבגוני של התרבות , הדעת, האמונות והמידות הנחשפים לעיניהם מדי יום, כך שיכלו לגלות מדי יום דבר חדש, להתפעל מן המופלא, ולהתרגש מכל גלוי קטן.
תן בליבם את העז לעשות בכל יום מעשה אחד של חסד, שידעו להכיל את השונה ולהעריך את הלא מכר, ושיהיה מסוגלים למצוא בכל יום דבר אחד להודות עליו.
ריבונו של עולם פקח את עיני בנינו ובנותינו העומדים בפתח מסלול חיים חדש של גילויי עולמות להמשיך ולגלות עולמות חדשים גם בתוך עצמם.
מי יתן וידעו מורי בנינו ובנותינו העוסקים במלאכת הקודש, להעניק להם אהבה, וארך רוח. שידעו להגן ולשמור בבנינו ובנותינו את הניצוץ הטבעי של התמימות, הסקרנות השמחה וחדוות החיים. מי יתן ומוריהם ידעו להוות דוגמה ומופת להם גם לנו.
תן בנו ההורים היכולת להאמין בעצמות החבויות בילדנו. היכולת להעניק להם את המרחב הדרוש להם להצליח ולהיכשל לעתים. והתבונה להעביר להם את אהבת הלימוד.
מי יתן ומאותיות האלף בית יוכלו בנינו ובנותינו יום אחד לבנות תלי תלים של יצירה, למענם, למען כל בית ישראל ומען כל תושבי תבל
יברכך ה' וישמרך.
יאר בה פניו אליך ויחנך.
ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום.
( מתוך בית תפילה ישראלי).




Source

אתר נישה מתנות ישראליות משתמש בקבצי עוגיות כדי להבטיח את חווית הגלישה הטובה ביותר באתר.

×
דילוג לתוכן