משלוח חינם

ברכישה מעל ₪300

02-6746060

שירות לקוחת 09:00-19:00

הלן היתה לקוחה מיוחדת במינה. לא הכרנו היכרות מחוץ לכותלי החנות אבל בכל יום כשהיא…

– נישה מתנות ישראליות

הלן היתה לקוחה מיוחדת במינה. לא הכרנו היכרות מחוץ לכותלי החנות אבל בכל יום כשהיא צעדה עם העגלה של הסופר, לפני הקניות וגם אחרי, היא היתה באה להגיד שלום ולשאול מה נשמע, קצת לצחוק, לקנות כרטיסי ברכה, לבחור אותם בקפידה ולהמשיך הביתה. אני זוכרת שכששאלתי אותה איך העיזה לעלות לבד לארץ, בגילה, כשכל המשפחה נשארה מאחור, היא אמרה בחיוך: מה לא עושים בשביל חלום?! הבית שלי פה!
שמעתי מלקוחה שהגברת הלן נפטרה. כאן. לבד. אבל בבית. ויחד עם הצער הרב על לכתה של האישה האצילית והמתוקה הזו, הרגשתי איך היא הצליחה להשאיר בנו מהרוח הטובה שלה, לפזר מהאנרגיה שלה על כולנו, ואיך הכוחות של אישה אחת רזה ומבוגרת מצליחים לעורר השראה גם כשהיא כבר לא פה.
במקרה או שלא במקרה, כמה שבועות אחר כך, נכחתי בהלוויה של אנה. אישה מקסימה שגרה לידנו. גם היא עלתה לארץ כדי להפרד פה מהעולם, השאירה מאחור בית, משפחה, חברים, אישה עם שורשים וערכים ואמונה עמוקה שחלומות אפשר להגשים. שמעתי שם את הבת שלה ( שהיא וכל דור ההמשך-הם זיקוק של כל הטוב שקיבלו מאימם…) מספידה את האם ומצטטת את המשפט הזה שאנה לחשה על אוזנם של הנכדים מעט לפני שהלכה לעולם שכולו טוב. ההספד היה באנגלית וגם אנה והלן דיברו באנגלית והציפית הזו הודפסה באנגלית למרות שאנחנו מקפידים על עברית. איכשהו זה לא הצליח לעבור בעברית. אז תסלחו לנו. זה פשוט היה כך. ולא יכולתי שלא להכין ציפית מהמילים האלו שהידהדו לי בראש שעות אחרי שכבר חזרתי הביתה. אז הציפית הזו היא לכבודן של הלן ושל אנה. שתי נשים אמיצות ומגשימות חלומות. בתקווה ותפילה שגם אנחנו נצליח להאמין בפשטות כמו שהן האמינו וחיו! חלומות באמת מתגשמים! צריך רק קצת אומץ כדי שלאפשר להם לקרות.

https://www.nishagifts.co.il/…/%d7%a6%d7%99%d7%a4%d7%99%d7…/




Source

אתר נישה מתנות ישראליות משתמש בקבצי עוגיות כדי להבטיח את חווית הגלישה הטובה ביותר באתר.

×
דילוג לתוכן