משלוח חינם

ברכישה מעל ₪300

02-6746060

שירות לקוחת 09:00-19:00

האמת שהפוסט הזה נוגד את האישיות שלי אבל הימים האחרונים והקורונה הזו הביאה איתה כ…

– נישה מתנות ישראליות

האמת שהפוסט הזה נוגד את האישיות שלי אבל הימים האחרונים והקורונה הזו הביאה איתה כל מיני הפתעות משונות ומובילה אותנו להוריד מסכות (ולשים אחרות) ולהיות אנחנו. לתת איפה שאפשר ולהעזר כשצריך. ולכן אני פונה אליכם.
רובכם מכירים את החנות הפיזית שלנו ואת החפירות שלי פה מעל דפי הפייסבוק ואולי גם קצת את האתר. אבל את מאחורי הקלעים שלנו אתם מכירים פחות.
בנוסף לחנות ולאתר שלנו, יש לנו מפעל יצרני. מפעל מתוק, שמייצר מוצרים. מפעל עם עובדות מדהימות ועם תלמידים מהממים מבית ספר לחינוך מיוחד- @בית ספר מגשימים ועם גרפיקאיות מקסימות ומאיירים נשמות. מפעל יצרני לכל דבר. שמספק במשך כל השנה סחורה לחנויות ולאנשים שאוהבים ומעריכים תוצרת הארץ. במשך כמה שנים זכינו ו128 חנויות. מוזיאונים, אתרי תיירות, גלריות, בתי מלון, וכו' נהנו ממוצרי נישה שלנו. מכרו עשרות אלפי פריטים שמפרנסים הרבה אנשים טובים בדרך…
השנה התכוננו לפסח מוצלח במיוחד. התרגשנו להביא שוב את בשורת האביב. המשחקים שלנו היו אמורים להגיע לאורחי מלונות בירושלים שכבר נהנו מחלקם בשנה שעברה. מוצרי החג יוצרו, נארזו והתכוננו יפה יפה להגיע למדפים. ההזמנות כבר בוצעו. החבילות נארזו ופתאום הכל התהפך.
מצאנו את עצמנו במפעל עמוס בכל טוב ובעשרות ארגזים שחזרו כל אחד ממקום אחר בארץ. מלונות שנסגרו, חנויות, מוזיאונים. אלפים רבים של מוצרים. למה אני מספרת לכם את זה? כי אני יודעת שאתם לא סתם 'לקוחות' . אתם חברים! חברים טובים ושותפים אמיתיים לדרך. דרך שכולנו רוצים שתמשך גם בצד השני של הקורונה.
שיתוק המפעל ואלפי המוצרים שכבר לא יהיו רלוונטים אחרי החג-יעלו לנו ביוקר ומכאן הבקשה שלי אליכם.
קודם כל שתפו את הפוסט הזה לכל מי שעולה בדעתכם. כל קניה באתר תעזור לנו להחזיק את הראש מעל המים.
שנית, אם אתם מכירים חברות או ארגונים שעדיין מחפשים שי לעובדים לפסח, יש לנו בשפע! (בכמויות סיטונאיות) נשמח ממש לחיבורים.
ולסיום, הפוסט הזה חיכה לי בראש ובבטן כבר כמה ימים. והנה הוא נכתב ומרומם את רוחי עוד לפני שהוא פותח דלתות. ממלא אותי בתחושת של הכרת הטוב על הפירגון שלכם,על השותפות. על קשר אמיתי ועל אהבה גדולה. אני בטוחה בלב שלם שמשהו טוב יצמח מהדבר המטורף הזה, גם אם עכשיו לא כל כך ברור איך ומה.
תודה לכל אחד ואחת מכם שאתם איתנו תמיד! ועוד יותר עכשיו. ובריאות! אמן!
https://www.nishagifts.co.il




Source

אתר נישה מתנות ישראליות משתמש בקבצי עוגיות כדי להבטיח את חווית הגלישה הטובה ביותר באתר.

×
דילוג לתוכן