מה יש בתכשיטים של שלומית אופיר שאתן כל כך אוהבות? (וגם אנחנו..??) את שלומית והתכשיטים אנחנו מכירים כבר כמה שנים, ולא רק שלא מיצינו אותם, ככל שאנחנו איתם הם נמכרים יותר, כי הם גם אופנתיים וגם על זמניים. יש בהם עדינות ואצילות. פשטות, בלי להתפשר על הפרטים הקטנים. עיצוב מוקפד וגם קלילות והרבה אלמטים ישראליים וטבעיים. שלומית אלופה בהתאמת צבעים, בשיבוצים של אבני חן ובעיצוב סדרות של פריטים מתאימים, (לא סטים, חס וחלילה…🤪) כך שיחד זה יראה מווושששלם! (תראו את העגילים בתמונה! איזה יפים!!) אז לכבודה ולכבודכם ולכבוד ט"ו בשבט שיחול בשבוע הבא, החלטנו יחד לתת לכן 20% הנחה על כל התכשיטים של המותג, עד ה5.2.26 איזה כיף! מוזמנות לנישה עמק רפאים 43 או ממילא 10